Spanyol nyelvtanfolyam

Nyelviskolánkat 1949-ben alapították. Az élő nyelvek meghatározás már akkor is azt jelentette, hogy a nyelviskola a spanyol nyelvtanfolyamain az élő nyelvvel és az élet helyzeteiben, szituációiban való tudás és megfelelés képzésével foglalkozik.

Ilyen környezetben a cél:

    a spanyol nyelvi tudását magabiztosan használó,
    az alacsonyabb szinten kontaktus teremteni képes,
    a magasabb szinten spanyol nyelven tárgyalni, kommunikálni,
    a megfelelő időben a kiválasztott spanyol nyelvvizsgát a legnagyobb természetességgel letenni képes

tanuló képzése.

A spanyol nyelvi képzés során a magyar nyelvtanulónak készült tananyagból tanítunk, amely figyelembe veszi a magyar nyelvtanuló igényeit és ezt az alapot egészítjük ki a külföldi tankönyvekkel, értékes szemelvényeikkel. A tananyag figyelembe veszi a magyar anyanyelvű tanulónak a spanyol nyelv tanulásakor felmerülő kérdéseit és időben ad azokra választ, így a tanuló mindig tudja, hol tart a képzésben. A tananyag az általános nyelv képzésén kívül az üzleti nyelv jól ismert témaköreivel és helyzeteivel is foglalkozik. A felvezető tananyagot széles kiegészítő tananyag (hallás utáni értésre CD, kazetta, videó) rendszert alkotva egészíti ki.

A jelenlegi gyakorlat Magyarországon a 3 szintes vizsgarendszer, amelyet az intézetnek figyelembe kell vennie, de a nemzetközi gyakorlatnak és az Európai Tanács elvárásának megfelelően a spanyol nyelvtanfolyam szintjei a KER összes tudásszintjét figyelembe veszi.
A Referencia keret szerinti szintek és a beosztás olasz nyelvből:
A szintek     A használt könyvek     az egységek
A1.     Nagy Erika – Seres Krisztina: Colores 1.1-6. lecke     
A2.     Nagy Erika – Seres Krisztina: Colores 1. 7-12. lecke     
B1.     Nagy Erika – Seres  Krisztina – Ana Orenga Portolés: Spanyol nyelvkönyv II.
Győri Anna – Martínez Ágnes: Gyakorlókönyv a spanyol szóbeli nyelvvizsgához
Győri Anna – Martínez Ágnes: Gyakorlókönyv a spanyol írásbeli nyelvvizsgához     alapfokig
B2.     

Gajdos Zsuzsa – Nagy Erika – Seres  Krisztina – Ana Orenga Portolés: Spanyol nyelvkönyv III.           
Győri Anna – Martínez Ágnes: Gyakorlókönyv a spanyol szóbeli nyelvvizsgához

Győri Anna – Martínez Ágnes: Gyakorlókönyv a spanyol írásbeli nyelvvizsgához
    középfokig
C1.     

Géró Györgyi – Lux Judit – Amelia Blas Nieves: Espanol.hu Spanyol nyelvkönyv haladóknak   
Győri Anna – Martínez Ágnes: Gyakorlókönyv a spanyol szóbeli nyelvvizsgához

Győri Anna – Martínez Ágnes: Gyakorlókönyv a spanyol írásbeli nyelvvizsgához
Bátki Piroska: Vuelta a Espana Spanyol nyelvtani gyakorlókönyv
Gidró Gabriella: Palabras, palabras – Tematikus spanyol szókincsgyűjtemény
Idamis Chiazzaro: Un paso más
    Felsőfokig
C2.     

Géró Györgyi – Lux Judit – Amelia Blas Nieves: Espanol.hu Spanyol nyelvkönyv haladóknak   
Győri Anna – Martínez Ágnes: Gyakorlókönyv a spanyol szóbeli nyelvvizsgához

Győri Anna – Martínez Ágnes: Gyakorlókönyv a spanyol írásbeli nyelvvizsgához
Bátki Piroska: Vuelta a Espana Spanyol nyelvtani gyakorlókönyv
 Gidró Gabriella: Palabras, palabras – Tematikus spanyol szókincsgyűjtemény   
 Idamis Chiazzaro: Un paso más
    

A spanyol nyelvtanfolyamok népszerűségének eredményeként nyelviskolánk a 6 – 8 szintes és modulos tanfolyamrendszert alakította ki. Így az előzetesen szerzett tudással rendelkező tanulók mindig a szintjüknek megfelelő csoportot fognak találni. Az előrehaladást az iskola által kifejlesztett kiscsoportos – mini, mikró létszámú – nyelvtanfolyamok biztosítják.
Intézetünk által az ötvenes években kifejlesztett heti 2 x 2 tanórás képzési forma ma a legelterjedtebb Magyarországon. Ez heti négyszeres találkozást jelent a tanuló számára az órákon és otthon. Erre a rendszerre kialakított modulrendszerünk és a választott tankönyvcsalád biztosíték az eredményességre. A tananyag figyelembe veszi a magyar tanulót és a magyar nyelvi környezetet is.  A nyelvtanulás egyik fő előfeltétele a folyamatos tanulás. A több évtizedes gyakorlatunk bizonyítéka, hogy a heti 2×2 tanórás képzési rendszer a magyar tanuló számára munka mellett könnyen vállalható és a haladás hatékony. Tanácsadással állunk a képzést megrendelő rendelkezésére, hogy az iskolában felgyülemlett ismeretanyaggal, eljárási tapasztalttal az eredményességet növelni lehessen. Jelentősebb óraszám/hét eltéréssel (pl.: 2×3, 3×2, 3×3, intenzív képzés) és a vele járó módosító feltételekkel a képzésben való haladás felgyorsítható. Szakértőink minden felmerülő kérdéssel foglalkoznak a képzés beindulása előtt, és a képzés során rendelkezésre állnak. A különböző nyelveken az általunk használt tankönyvek skálája igen széles. Minden jelentős hazai és külföldi kiadó könyveit teszteljük, és ha megfelelnek, azokat ajánljuk és használjuk a különböző képzéseken. Központunkban található, speciálisan a nyelvi képzésekre fejlesztett, könyvtárunk a tanárinknak biztos forráshelyet biztosít. Módszerünket meghatározza a diák és a tanár közti közvetlen és nyugodt légkörön keresztül megvalósuló tanulási-tanítási folyamat, amelyet a kommunikáció és a gyakorlás elmélyít. Nem a vizsgára való trenírozás a nyelvórák megvalósulása. Az ún. vizsgára felkészítő nyelvtanfolyam is a nyelvi légkör megteremtésén keresztül készít fel a nyelvvizsgára.

Nyelvtanulás 1949 óta = ÉLŐ NYELVEK SZEMINÁRIUMA
ITT TANULNI KELL!

Készítette Alpha Hosting Kft.

Mobilra optimalizálta - XLS.HU -